Natječaj / Korištenje društvenih medija u svrhu promocije projekata

Tweet all about it! Lauba u suradnji s Woohoo internetskim uslugama predstavlja malu školu velikih društvenih mreža! Privucite više vjernih followera nego Tom s MySpacea prijatelja! Pinajte svoje kreativne ideje i uratke, klikom na share ih podijelite s vašim prijateljima i lajkajte! Priuštite svom digitalnom identitetu virtualni make over uz mnoštvo korisnih trikova i savjeta.

Kome je ova radionica namjenjena?

Svima vama koji želite izvući maksimum iz mogućnosti koje pružaju različite društvene mreže i tako u DIY low cost maniri promovirati ono čime se bavite.

Za radionicu nije potrebno predznanje.

Radionica će se održavati dva puta tjedno, ponedjeljkom i srijedom navečer, počevši od 09. 05. 2012. u 18:00h. Svaka radionica traje dva školska sata, a ukupno će se održati 12 radionica. Radionica prima 15 polaznika/ca te je potrebno prijaviti se na radionicu.

Područja koje će biti pokrivena ovom radionicom:

1. Digitalni identitet

2. Facebook

3. Community management

4. Twitter

5. YouTube

6. Pinterest

7. Web fotografija

Na kraju svakog sata odrađivat će se praktični zadaci.

Pitanja vezana uz sadržaj radionice šaljite Nebojši na nebojsa.grbacic@gmail.com

Radionica se naplaćuje:

TRI RATE: 1650 kn za cjelokupan program (mjesečno 550 kn)

10% POPUSTA NA GOTOVINSKO PLAĆANJE (ODJEDNOM): 1485 kn

Iskoristite popust, postanite član!

20% POPUSTA ZA ČLANOVE KOJI SE PRIJAVE DO 25.04.2012.

Kako možete postati član pogledajte ovdje!

Prijaviti se možete do 02. 05. 2012. na mail: info@lauba.hr ili +385 (0)1 630 2115

12.04.2012 – 30.06.2012

Program:

1. Digitalni identitet (Što, kako i – najvažnije – zašto)

– Primjeri uspješnog stvaranja digitalnog identiteta

– Online ROI — kaj je to?

– Uvod u tehnologiju i terminologiju

– Zadaci (radionica)

2. Facebook (Majka digitalnog identiteta)

– Zašto Facebook?

– Uvod u Facebook marketing

– Primjeri dobrog Facebook marketinga

– Zadaci (radionica)

3. Facebook fan stranice

– Izrada Facebook fan stranica

– Uređivanje i prilagodba

– Sve što niste znali o FB fan stranicama (niti ste pitali)

– Zadaci (radionica)

4. Facebook (Kroz trnje do lajkova)

– Koliko fanova je dovoljno fanova?

– Kako sakupiti FB fanove?

– Legalne vs. ilegalne metode

– Zadaci (radionica)

5. Prodaja putem Facebooka

– Što se smije?

– Kako?

– Facebook oglasi

6. Što je to Community menadžment?

– Što je potrebno za raditi posao CM-a

– Osnove community menadžmenta

– Alati, tehnologija i terminologija

7. Community menadžment Tips&Tricks

– Napredni CM za vaš brend

– Tečajevi, edukacije, online informiranje

– Praktična nastava (zadaci, radionice)

8. Twitter (neke ptice nikad ne polete!)

– Twitter od A do Z

– Izrada profila, početak komunikacije

– Community menadžment za Twitter

– Postanite dio zajednice

– Zadaci

9. YouTube (Vidi mama, na TV-u sam!)

– Dosadne tehničke stvari

– Zašto YouTube?

– Kako iskoristiti potencijal YouTubea

– YouTube Channel

– YouTube vs Vimeo

– Radionica

10. Pinterest (Svi su gore!)

– Što je (i kako je) Pinterest?

– Izrada profila i uređivanje

– Tips&tricks

– Praktična primjena

– Pinterest vs Weheartit

11. Fotkanje za web (Facebook, Pinterest, YouTube)

– Osnove web fotografije

– Alati, tehnologija, terminologija

– Tips&Tricks

– Radionica

– Flickr vs Picasa

12. Što još ima na internetu? (LinkedIn, Instagram)

– LinkedIN (Kako i zašto)

– Instagram (Kako i zašto)

– Gif, stop-animacija

– Dropbox

– Pregled i ocjenjivanje ranijih zadataka

Biografije voditelja:

Nebojša Grbačić je urednik, web poduzetnik i community menadžer. Trenutno radi kao izvršni urednik portala Netokracija.com, te kao konzultant, projekt menadžer i community menadžer na nizu web projekata, uključujući politički tjednik Forum. Suosnivač je tvrtke Woohoo internetske usluge, koja je krajem prošle godine predstavila jedinstveni oglasnik za rukotvorine, Woohoo.hr. Suosnivač je i izvršni urednik magazina do!ts. U prošlosti je radio kao novinar Jutarnjeg lista, urednik web izdanja Jutarnjeg lista i političkog tjednika Globusa te kao izvršni urednik magazina Plan B.

Andrea Kučiš je osnivačica i vlasnica najvećeg regionalnog servisa za oglašavanje rukotvorina – Woohoo.hr, te vlasnica firme Woohoo internetske usluge koja se bavi webom i promocijom. Magistra ekonomije iz područja menadžmenta, iskustvo je kovala u privatnim firmama te na nekoliko znanstvenih projekata Ekonomskog fakulteta. Radila je u agenciji za istraživanje tržišta, a slobodno vrijeme koristi za crtkaranje, šivanje i crafteraj. Specijalizirala se za društveno-mrežnu promociju kreativaca i brendova, koristeći alate i servise poput Facebooka, Pinteresta, Instagrama i sl.

Boris Kovačev je profesionalni fotoreporter u fotoagenciji CROPIX, bakalar ekonomije te suosnivač Woohoo.hr servisa. Polovicu dana provodi iza objektiva, a drugu polovicu ispred ekrana, editirajući kadrove koje je gledao prvu polovicu dana. Boris spada u ‘staru školu’ fotografije, te znanje i iskustvo o istoj prenosi u moderne, web formate, radeći na stvaranju novih standarda fotografije, te njezinog iskorištavanja u promotivno-reprezentativne svrhe.

Više na stranicama Laube!

Info

RADNO VRIJEME GALERIJA PRSTEN, BAČVA I PM (DOM HDLU)

Tijekom trajanja izložbe Hrvatska svijetu do 15.5.2021. radno vrijeme je od ponedjeljka do nedjelje od 11 do 21h

Redovno radno vrijeme nakon 15.5.2021.:
srijeda – petak 11 do 19h
subota i nedjelja 10 do 18h,
ponedjeljkom, utorkom i praznikom zatvoreno.

Trg žrtava fašizma 16, Zagreb

 

RADNO VRIJEME GALERIJE KARAS

utorak: 10 – 13 sati
srijeda – petak: 16 – 20 sati
subota 10 – 13 sati
nedjeljom, ponedjeljkom i praznikom zatvoreno

Zvonimirova 58, Zagreb

Više informacija…

Dan otvorenih vrata

Izdvojeno

PLATI UMJETNIKA!

Web Hosting

Avalon web hosting
HDLU