RADIONICE: Strukovne radionice vizualne komunikacije i marketinške strategije za slobodna zanimanja, umjetnike i male obrtnike

Strukovne radionice: vizualne komunikacije i

marketinške strategije za slobodna zanimanja,

umjetnike i male obrtnike

sl.

Radionice iz ciklusa ” Vizualne komunikacije i marketinške strategije ” namjenjene su svima onima koji se bave slobodnim zanimanjima, samostalnim umjetnicima, djelatnicima u kulturi, malim obrtnicima i svim ostalim ljudima koji svoj rad, proizvode, znanja i vještine žele plasirati na domaćem i stranom tržištu. Radionice se odvijaju po tematskim cjelinama, unutar kojih se obrađuju pojedine teme na praktičan i jednostavan način, i uz vježbe sa kojima će polaznici radionica moći usavršiti svoje marketinške strategije, a što će u velikoj mjeri pripomoći i razvoju domaćih kreativnih industrija i samo – zapošljavanju mladih kreativaca, kao i svih onih malih obrtnika koji stvaraju autohtone hrvatske proizvode i žele s njima postići veću konkurentnost i tržišni plasman.

Trajanje radionica i termini: Ovisno o interesu učesnika, fleksibilno se prilagođava trajanje i termini radionica, te se sa svakim učesnikom izrađuje individualni plan rada. 

Sadržaj i teme kojima se bavimo na radionicama:  

1. Oblikovanje cjelovitog vizualnog identiteta za pojedine proizvode ili grupu proizvoda, također i oblikovanje vizualnog identiteta za pojedine događaje, manifestacije, izložbe, tribine, predavanja, intelektualne usluge, i sl., vizualni identitet umjetničkih udruga i malih obrta, marketing u kulturi. Kreiranje naziva i logotipa, kao i reklamnih materijala, a u što ulaze leci, katalozi, pozivnice, posjetnice, info-knjižice, i sl.

2. Izrada i obrada reklamnih fotografija zainternet i grafičke materijale, a koje su vezane uz neki umjetnički proizvod ili grupu proizvoda, umjetničko ili slobodno zanimanje, obrt, događaj, manifestaciju, predavanje, i sl.

3. Izrada plakata za različite namjene – izložbe, manifestacije, predavanja, sajmove, festivale, i dr.

4. Kreiranje web stranica i blogova – vizualni identitet na internetu, razlike grafičkog i web dizajna, odabir kvalitetnog servera, izrada stranica i blogova, povezanost i raspored sadržaja na web stranici, pravilna upotreba tipografije, fotografije i ilustracije, metode za povećanje posjećenosti stranica na internetu.

5. Kreiranje profila i stranica na društvenim mrežama, facebook kampanja.

6. Pisanje reklamnih tekstova za internet i štampane materijale, te pozivnice i obavijesti koje se šalju putem maila.

***
Autorica i voditeljica radionica:
mr. art Krešimira Gojanović rođena je 1970. u Osijeku. 1993. diplomirala je na grafičkom odjelu Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu, klasa prof. Ante Kuduza. 2010. magistrirala je na ALUO Ljubljana – smjer Oblikovanje vizualnih komunikacija, pri mentoru prof. Milanu Eriču, te obranila magistarsku radnju s naslovom ” Medijska kultura: tradicionalna umjetnost u klasičnim i suvremenim medijima ”. Osim slikarstvom, bavi se još ilustracijom, fotografijom, grafičkim i web dizajnom, unikatnim oblikovanjem, likovnom teorijom i organizacijom kreativnih, likovnih i dizajnerskih radionica za djecu i odrasle. Do sada je izlagala na 40 samostalnih i više od 60 skupnih izložbi u Hrvatskoj i inozemstvu. Članice je Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika, Hrvatskog društva likovnih umjetnika, stručna suradnica slovenskog društva BMG za promociju turizma i umjetnosti, te suradnica hrvatske umjetničke organizacije ” Volim umjetnost”.

www: http://priponke.com//kresimira-art/index.html

Informacije o radionicama i kontakt:

na mob. 098 – 429 -278 ili

E mail:kresimirag@hotmail.com

 

Info

Cijene ulaznica za manifestaciju 6. bijenale slikarstva

30 kn Pojedinačna ulaznica
20 kn Pojedinačna dječja (iznad 6 god), učenička, studentska, umirovljenička ulaznica (1)
20 kn Pojedinačna grupna ulaznica (2)
15 kn Pojedinačna strukovna ulaznica (3)
60 kn Obiteljska ulaznica (4)
15 kn Pojedinačna grupna ulaznica za škole (5)

GRATIS za redovite članove udruženja HDLU, AICA, ICOM, DPUH, HND, IFJ, EFJ te studente ALU i studente FF smjera PUM, EKA ili MUZ, učenike ŠPUD (uz predočenje važećih isprava), osobe s invaliditetom, djecu mlađu od 6 godina

Ulaznice se kupuju na blagajni HDLU-a tijekom radnog vremena izložbe.

Za ostale upite vezane uz ulaznice, molimo javite se na hdlu@hdlu.hr

Ulaznice sadrže 25% PDV.

(1) uz predočenje važeće isprave
(2) za grupe s više od pet osoba
(3) za redovite članove ULUPUH, HDD, UHA, ORIS, HULU Split, HDLU Osijek, HDLU Rijeka, HDLU Dubrovnik, HDLU Istra, HDLU Varaždin, uz predočenje važeće članske iskaznice
(4) do najviše 4 člana obitelji s djecom starijom od 6 godina
(5) cijena po učeniku, 1 pratnja učenika gratis

 
RADNO VRIJEME DOMA HDLU (GALERIJE PRSTEN, BAČVA I PM)

utorak – nedjelja : 11 – 19
ponedjeljkom i praznikom ( 1. i 18.11.) zatvoreno.

 

RADNO VRIJEME GALERIJE KARAS

utorak: 10 – 13 sati
srijeda – petak: 16 – 20 sati
subota 10 – 13 sati
nedjeljom, ponedjeljkom i praznikom zatvoreno

Zvonimirova 58, Zagreb

Više informacija…

Dan otvorenih vrata

Izložbe

 

 

Izdvojeno

PLATI UMJETNIKA!

Web Hosting

Avalon web hosting
HDLU