NATJEČAJ ZA DODJELU ATELJEA : Poziv članovima HDLU-a na natječaj za korištenje ateljea u Voćarskoj ulici

U Zagrebu, 23.5.2019.

NATJEČAJ ZA DODJELU ATELJEA 

Poziv članovima HDLU-a na natječaj za korištenje ateljea u Voćarskoj ulici

Hrvatsko društvo likovnih umjetnika raspisuje natječaj za redovne članove HDLU-a za korištenje ateljea u Voćarskoj ulici. Atelje se nalazi u 2. zoni u Voćarskoj ulici 74 u Zagrebu. Kvadratura ateljea iznosi 63,17m2, a sastoji se od radne prostorije s velikom galerijom, sobe, prostora za kuhinju s tušom te zasebnog toaleta.  

Ogledne fotografije zatečenog stanja ateljea mogu se pogledati OVDJE.

Cijena mjesečnog najma za korištenje ateljea iznosi 5 kn + PDV/m2 = 315,85 kn + PDV (394,81 kn prema aktualnoj stopi PDVa). Korisnik snosi troškove redovitog održavanja i režija.

Atelje se putem natječaja dodjeljuje na korištenje u trajanju od tri (3) godine. Nakon isteka nema mogućnosti produljenja ugovora.

Atelje se nalazi u jako dobrom stanju i potrebna su mala inicijalna ulaganja u svrhu osposobljavanja odnosno uređenja prostora. Kako bi se dobio detaljan uvid u sam prostor, zainteresirani umjetnici se pozivaju na organizirani razgled ateljea u sljedećim terminima:

30. svibnja 2019. od 15 do 16 sati na lokaciji Voćarska 74;

6. lipnja 2019. godine od 9 do 10 sati na lokaciji Voćarska 74.

Termini nisu podložni izmjenama.

Molimo da prethodno najavite dolazak na sljedeću e-mail adresu: tajnistvo@hdlu.hr ili pozivom na   tel. 01 4611 818.

 

UVJETI

Natječaj je otvoren za redovne članove HDLU-a koji imaju najmanje 3 godine profesionalnog iskustva i koji su svojim dosadašnjim umjetničkim stvaralaštvom dali značajan doprinos u oblikovanju hrvatske likovne scene, njenom razvoju, afirmaciji i kvaliteti. Kandidati trebaju svojim životopisom i priloženim radovima dokazati profesionalno djelovanje. Kandidati mogu u molbi navesti trenutne uvjete za rad. Odabrani kandidat se obvezuje u roku od 90 dana od potpisa ugovora za korištelje ateljea učiniti minimalna ulaganja u svrhu unaprjeđenja stanja ateljea: krečenje zidova, čišćenje poda, sitni popravci, uređenje živice ispred ulaza u atelje, I sl.). Obzirom da se atelje dodjeljuje na određeno vrijeme od 3 godine, posebno će se valorizirati prijave koje istaknu korištenje ateljea za potrebe razvoja novog umjetničkog projekta kojeg će javno predstaviti, no isto nije obvezujući uvjet za prijavu/odluku o dodjeli ateljea.

 

Svi prijavitelji će se razmatrati prema sljedećim kriterijima:

1) Održane izložbe:

– samostalne izložbe

– sudjelovanje na relevantnim žiriranim skupnim izložbama

2) Ostvarena priznanja za iznimna postignuća na području suvremene likovne umjetnosti i nagrade:

– međunarodna priznanja

– državna i gradska priznanja

– priznanja struke

3) Relevantnost i razrađenost umjetničkog projekta koji bi se razvijao tijekom boravka u ateljeu te plan predstavljanja projekta u javnosti

4) Sudjelovanje u projektima od društvenog značaja

5) Intervju s komisijom

 

DOKUMENTACIJA POTREBNA ZA PRIJAVU:

Prijaviti se mogu redoviti članovi HDLU s uredno podmirenom članarinom (zaključno s 2019.) na način da u fizičkom obliku dostave:

  • životopis s taksativno navedenim izložbama, priznanjima, projektima i sl. u cijeloj karijeri te istaknutim sudjelovanjem u projektima od društvenog značaja;
  • portfolio radova potkrijepljen dokazima o umjetničkom djelovanju (katalozi, knjige, časopisi, kritički osvrti, stručne ocjene, recenzije iz javnih glasila i sl.)
  • opis umjetničkog projekta koji bi se razvijao tijekom boravka u ateljeu, naglasiti planirana/dogovorena izlaganja tog rada (opcionalno);
  • dokaz o plaćanju kotizacije za natječaj u iznosu 100,00 kn

 

NAČIN I ROK PRIJAVE:
Materijali se dostavljaju isprintani i složeni u portfolio, a u slučaju multimedijskih umjetnika, primjeri radova se uz dokumentaciju prilažu u elektroničkoj formi (na CD-u ili DVD-u).

Prijave se dostavljaju osobno ili poštom u Tajništvu HDLU, Dom hrvatskih likovnih umjetnika, Trg žrtava fašizma 16, Zagreb.
Radno vrijeme Tajništva: ponedjeljak – petak 9:00 – 16:00h
Rok za prijavu: 26. 06. 2019. do 16h

 

ODABIR:

Komisija za odabir djelovat će u sastavu: Stjepan Šandrk, Tomislav Buntak, Svjetlan Junaković, Kristian Kožul, Josip Zanki.

Komisija će razmatrati samo potpune i u roku pristigle prijave.

Komisija će pozvati na razgovor 3-5 kandidata koji najviše udovoljavaju navedenim kriterijima.

Po okončanju razgovora, komisija će odlučiti o odabiru.

Najraniji očekivani datum sklapanja ugovora i početka korištenja ateljea je 1.8.2019.

 

REZULTATI NATJEČAJA
Rezultati natječaja bit će objavljeni na internetskoj stranici www.hdlu.hr.

 

POVRAT DOKUMENTACIJE
Predana dokumentacija podiže se u roku od 30 dana od objave rezultata u Tajništvu Društva. Po isteku navedenog roka, za nepreuzetu dokumentaciju ne odgovaramo.

 

Prijave koje nisu podnesene u skladu s Natječajem, neće se razmatrati.

 

Kontakt osoba za pitanja vezana uz natječaj i prijavu:

Miran Jurić, voditelj tajništva HDLU

tajnistvo@hdlu.hr, tel. 01 4611 818

Info

RADNO VRIJEME GALERIJA PRSTEN, BAČVA I PM (DOM HDLU)


srijeda – petak 11 do 19h
subota i nedjelja 10 do 18h

ponedjeljkom, utorkom i praznikom zatvoreno

RADNO VRIJEME GALERIJE KARAS

srijeda – petak: 15 - 20 sati
subota i nedelja 10 – 13 sati

ponedjeljkom, utorkom i praznikom zatvoreno

Više informacija...

Radionice stART

Raspored i obavijesti pratite ovdje ...

Izdvojeno

PLATI UMJETNIKA!

HDLU