MEŠTROVIĆEV PAVILJON ZATVOREN ZBOG OBNOVE
INFORMACIJE ZA POSJETITELJE
U Zagrebu, 23.5.2019.
NATJEČAJ ZA DODJELU ATELJEA
Poziv članovima HDLU-a na natječaj za korištenje ateljea u Voćarskoj ulici
Hrvatsko društvo likovnih umjetnika raspisuje natječaj za redovne članove HDLU-a za korištenje ateljea u Voćarskoj ulici. Atelje se nalazi u 2. zoni u Voćarskoj ulici 74 u Zagrebu. Kvadratura ateljea iznosi 63,17m2, a sastoji se od radne prostorije s velikom galerijom, sobe, prostora za kuhinju s tušom te zasebnog toaleta.
Ogledne fotografije zatečenog stanja ateljea mogu se pogledati OVDJE.
Cijena mjesečnog najma za korištenje ateljea iznosi 5 kn + PDV/m2 = 315,85 kn + PDV (394,81 kn prema aktualnoj stopi PDVa). Korisnik snosi troškove redovitog održavanja i režija.
Atelje se putem natječaja dodjeljuje na korištenje u trajanju od tri (3) godine. Nakon isteka nema mogućnosti produljenja ugovora.
Atelje se nalazi u jako dobrom stanju i potrebna su mala inicijalna ulaganja u svrhu osposobljavanja odnosno uređenja prostora. Kako bi se dobio detaljan uvid u sam prostor, zainteresirani umjetnici se pozivaju na organizirani razgled ateljea u sljedećim terminima:
30. svibnja 2019. od 15 do 16 sati na lokaciji Voćarska 74;
6. lipnja 2019. godine od 9 do 10 sati na lokaciji Voćarska 74.
Termini nisu podložni izmjenama.
Molimo da prethodno najavite dolazak na sljedeću e-mail adresu: tajnistvo@hdlu.hr ili pozivom na tel. 01 4611 818.
UVJETI
Natječaj je otvoren za redovne članove HDLU-a koji imaju najmanje 3 godine profesionalnog iskustva i koji su svojim dosadašnjim umjetničkim stvaralaštvom dali značajan doprinos u oblikovanju hrvatske likovne scene, njenom razvoju, afirmaciji i kvaliteti. Kandidati trebaju svojim životopisom i priloženim radovima dokazati profesionalno djelovanje. Kandidati mogu u molbi navesti trenutne uvjete za rad. Odabrani kandidat se obvezuje u roku od 90 dana od potpisa ugovora za korištelje ateljea učiniti minimalna ulaganja u svrhu unaprjeđenja stanja ateljea: krečenje zidova, čišćenje poda, sitni popravci, uređenje živice ispred ulaza u atelje, I sl.). Obzirom da se atelje dodjeljuje na određeno vrijeme od 3 godine, posebno će se valorizirati prijave koje istaknu korištenje ateljea za potrebe razvoja novog umjetničkog projekta kojeg će javno predstaviti, no isto nije obvezujući uvjet za prijavu/odluku o dodjeli ateljea.
Svi prijavitelji će se razmatrati prema sljedećim kriterijima:
1) Održane izložbe:
– samostalne izložbe
– sudjelovanje na relevantnim žiriranim skupnim izložbama
2) Ostvarena priznanja za iznimna postignuća na području suvremene likovne umjetnosti i nagrade:
– međunarodna priznanja
– državna i gradska priznanja
– priznanja struke
3) Relevantnost i razrađenost umjetničkog projekta koji bi se razvijao tijekom boravka u ateljeu te plan predstavljanja projekta u javnosti
4) Sudjelovanje u projektima od društvenog značaja
5) Intervju s komisijom
DOKUMENTACIJA POTREBNA ZA PRIJAVU:
Prijaviti se mogu redoviti članovi HDLU s uredno podmirenom članarinom (zaključno s 2019.) na način da u fizičkom obliku dostave:
NAČIN I ROK PRIJAVE:
Materijali se dostavljaju isprintani i složeni u portfolio, a u slučaju multimedijskih umjetnika, primjeri radova se uz dokumentaciju prilažu u elektroničkoj formi (na CD-u ili DVD-u).
Prijave se dostavljaju osobno ili poštom u Tajništvu HDLU, Dom hrvatskih likovnih umjetnika, Trg žrtava fašizma 16, Zagreb.
Radno vrijeme Tajništva: ponedjeljak – petak 9:00 – 16:00h
Rok za prijavu: 26. 06. 2019. do 16h
ODABIR:
Komisija za odabir djelovat će u sastavu: Stjepan Šandrk, Tomislav Buntak, Svjetlan Junaković, Kristian Kožul, Josip Zanki.
Komisija će razmatrati samo potpune i u roku pristigle prijave.
Komisija će pozvati na razgovor 3-5 kandidata koji najviše udovoljavaju navedenim kriterijima.
Po okončanju razgovora, komisija će odlučiti o odabiru.
Najraniji očekivani datum sklapanja ugovora i početka korištenja ateljea je 1.8.2019.
REZULTATI NATJEČAJA
Rezultati natječaja bit će objavljeni na internetskoj stranici www.hdlu.hr.
POVRAT DOKUMENTACIJE
Predana dokumentacija podiže se u roku od 30 dana od objave rezultata u Tajništvu Društva. Po isteku navedenog roka, za nepreuzetu dokumentaciju ne odgovaramo.
Prijave koje nisu podnesene u skladu s Natječajem, neće se razmatrati.
Kontakt osoba za pitanja vezana uz natječaj i prijavu:
Miran Jurić, voditelj tajništva HDLU
tajnistvo@hdlu.hr, tel. 01 4611 818