MEŠTROVIĆEV PAVILJON ZATVOREN ZBOG OBNOVE
INFORMACIJE ZA POSJETITELJE
BIO_
Petra Mrša(1985., Rijeka) diplomirala je fotografiju na zagrebačkoj zagrebačkoj Akademiji dramske umjetnosti, sociologiju na Filozofskom fakultetu i psihologiju na Hrvatskim studijima u Zagrebu. Njezini radovi dio su zbirki Muzeja za umjetnost i obrt u Zagrebu, galerije Rigo i Muzeja grada Zagreba, a izlagani su na brojnim samostalnim i skupnim izložbama. Objavila je umjetničke knjige New school (Pazzini Editore) i Vježbanje obitelji (Muzej moderne i suvremene umjetnosti, Rijeka). Radila je kao asistentica u galeriji Hoxton u Londonu, a posljednje četiri godine i kao asistentica Fotografije na Akademiji primijenjenih umjetnosti u Rijeci. Sudjelovala je u poslijediplomskom međunarodnom umjetničkom programu WHW Akademija, pod vodstvom kustoskog kolektiv Što, kako i za koga / WHW u Zagrebu. Primarno polje njezina umjetničkog rada odnosi se na istraživanje načina na koji usvojeni konstrukti oblikuju život pojedinca. Imala je 10 samostalnih i 40 grupnih izložbi. Sudjelovala je u brojnim međunarodnim projektima i umjetničkim rezidencijama. Finalistica je nagrade Radoslav Putar 2020.
OPIS PROJEKTA_
Medij videoigara blizak je mediju filma s dodatkom interakcije koja nudi gledateljici/ gledatelju da sam/a bude glavni lik filma kojega stvara tijekom gledanja. Video igre mogu ponuditi upoznavanje vlastitih reakcija i stavova raznim simulacijama, upoznavanje tuđe pozicije igranjem drugog lika, učenje o drugim gradovima, vremenima, vjerovanjima itd. Također, veliki ulagači u video igre su vojska i vlada, čime igre pucanja iz prvog lica postaju jako napredne i privlačne.
U narednom razdoblju bavit ću se istraživanjem teme utjecaja video igara na fizičku stvarnost. Osim pisanih i vizualnih izvora, istraživanje će se bazirati na razgovorima sa sudionicima koji su na razne načine povezani s ovim medijem, igrači, bivši igrači, teoretičari, promotori itd.
TJEDAN_1_
1. Prvi tjedan je iza nas, a u njemu i četiri izuzetno zanimljiva i informativna razgovora. Zahvaljujem Srđanu Laterzi na informaciji koju dijelim ovdje s vama. Prašuma Białowieża na granici Poljske i Bjelorusije jedna je od najvećih preostalih dijelova prvobitnog tla nekadašnje Europske nizine. Zaštićena je kao nacionalni park i kao UNESCO-ova svjetska baština, no to nije spriječilo poljsku vladu da ju ugrožava prekomjernom sječom. Copywriter Wojtek Voiteque Kowalik predložio je organizaciji Greenpeace da podignu svijest o teškom stanju šume uz pomoć video igre Minecraft. Kako je tekla ova inicijtiva i koje su joj bile posljedice, saznajte na sljedećim linkovima:
https://www.youtube.com/watch?v=vdPSWcmB_DY
https://www.minecraft.net/en-us/article/minecraft-helped-save-forest
https://www.pcgamesn.com/minecraft/minecraft-to-the-last-tree-polish-primeval-forest
https://www.youtube.com/watch?v=gFfU4iAKpaA
TJEDAN_2_
TJEDAN_3_
Tijekom trećeg tjedna Petra Mrša je vodila i snimila još 4 razgovora. Sakupila je oko 12 sati razgovora o videoigrama s raznim sugovornicima: igračima, bivšim igračima, dizajnerom, programerom, sportskim komentatorom, psihijatrom, medijskim teoretičarem. Prikupljeni materijal služi joj generiranju jedinstvenog izvedbenog teksta kojim se otvara prostor dijaloga između gejmerskog i negejmerskog svijeta.
Organizator:
U pkviru projekta:
Uz potporu: