Održan online CreArt seminar “Internacionalizacija umjetničkog djelovanja”

Održan online CreArt seminar
Internacionalizacija umjetničkog djelovanja
u subotu, 28. studenog, 2020. godine
u sklopu popratnog programa 35. salona mladih i EU projekta CreArt

 

Tijekom subote 28. studenog 2020. održan je online CreArt seminar Internacionalizacija umjetničkog djelovanja u sklopu popratnog programa 35. salona mladih i EU projekta CreArt pod vodstvom kustosice Jelene Tamindžije.

Kustosica i zamjenica direktora u Yuz Fondaciji, Leigh Tanner te osnivačica platforme 2050 pružila je konkretne savjete mladim umjetnika o većoj aktivaciji pri prijavi na natječaje i slanje otvorenih molbi. Istaknula je važnost kreiranja vlastitih ažuriranih web stranica, posebice za zemlje koje ne koriste iste društvene mreže kao i europske države. Izrada portfolija zahtijeva posebnu žanju i ona je jedna vještina, te je Leigh Tanner istaknula da portfoliji moraju uvijek biti ažurirani i prilagođeni instituciji kojoj se šalje, s naglaskom što istaknuti za pojedinu viziju i misiju određen institucije. Podržava slanje otvorenih molbi jer čak i kad možda molba ne odgovara za jednu instituciju, osoblje ga prosljeđuje drugoj instituciji koja može biti zainteresirana za nju.

Vidi više: China Residences – https://www.instagram.com/china_residencies/?hl=en , Meet for Photo – https://www.instagram.com/meet_for_photo/?hl=en

 

Vanja Žanko, izvršna asistentica u studiju Olafur Eliasson te potpredsjednica Udruge Nomad, istaknula je važnost strategija u kreiranju umjetničke karijere, što je posebice važno pri prijavama na određene međunarodne nagrade, prijave na grupne izložbe i rezidencijalne programe. Umjetnik mora imati otprilike jasnu viziju gdje se nalazi za 3-4 godine te je savjetovala primjerice praćenje umjetnika koji im odgovaraju senzibilitetom te proučavanje njihovog puta i izlaganja. Ističe da je ovakav rad lakši u kolektiv koji prikazuje sinergiju različitih sektora gdje j važna također organizacija datuma natječaja, prijava i raspodjele financijskih sredstava.

Vidi više: Nomad – http://nomad.hr

 

Simone Sentall, voditeljica kolekcije Thyssen Bornemisza Art Contemporary, naglašava da se u njihovom radu i sakupljačkoj politici koja ponajprije ovisi o osnivačici i voditeljici Francesci Thyssen Bornemisza, događaju neprestane promjene u odabiru umjetnika i njihovih medija pa je tako fondacija prošla brojne faze interesa: od arhitekture, socijalne politike, proučavanja oceana kao suradnja znanstvenika i umjetnika do performansa.

Vidi više:

TBA21 – https://www.tba21.org/#item--february-september-2020–2054 – Program Stage, OCEANS – https://www.ocean-space.org

 

Peter Losch, direktor Maistra Collection hotela, naglašava ulogu umjetnosti u njihovim hotelima koja ne služi kao tek puka dekoracija, već zbirku neprestano pokušavaju aktualizirati dodatnim umjetničkim i rezidencijalnim programima. Posebno ističe ulogu networkinga, odnosno druženja i posjećivanja važnih događaja, putem kojih umjetnici mogu doći do zanimljivih ljudi gdje se može doći do suradnji i narudžbi, kao što je slučaj s brojnim umjetnicima zatupljenim danas u zbirci Maistra Collection.

Maistra Collection – https://www.maistra.com

Info

RADNO VRIJEME GALERIJA PRSTEN, BAČVA I PM (DOM HDLU)

Tijekom trajanja izložbe Hrvatska svijetu do 15.5.2021. radno vrijeme je od ponedjeljka do nedjelje od 11 do 21h

Redovno radno vrijeme nakon 15.5.2021.:
srijeda – petak 11 do 19h
subota i nedjelja 10 do 18h,
ponedjeljkom, utorkom i praznikom zatvoreno.

Trg žrtava fašizma 16, Zagreb

 

RADNO VRIJEME GALERIJE KARAS

utorak: 10 – 13 sati
srijeda – petak: 16 – 20 sati
subota 10 – 13 sati
nedjeljom, ponedjeljkom i praznikom zatvoreno

Zvonimirova 58, Zagreb

Više informacija…

Dan otvorenih vrata

Izdvojeno

PLATI UMJETNIKA!

HDLU