MEŠTROVIĆEV PAVILJON ZATVOREN ZBOG OBNOVE
INFORMACIJE ZA POSJETITELJE
PAVLE MIJUCA
KREATVNI HUB KVATRIĆ
PERFORMANS I REKLAMNA KAMPANJA, 2025.
BLOK BADEL
9. 10. 2025., 18.00 SATI

Točna lokacija (meeting point): Šubićeva 55, ulaz u dvorište kompleksa Blok Badel, kraj dućana KeraTerm.
Link na google mape: https://maps.app.goo.gl/
U ovom projektu umjetnik preuzima ulogu fiktivnog kreativnog poduzetnika specijaliziranog za razvoj kreativnih hubova, zauzimajući važnu ulogu u procesima gentrifikacije, prenamjenjujući zapuštene prostore na atraktivnim lokacijama. Jedna od tih lokacija je i Blok Badel u Šubićevoj ulici, koji će fiktivni poduzetnik, po zanimanju likovni umjetnik, predstaviti posjetiteljima kroz ambiciozni projekt obnove. Buduća šik lokacija za kreativce s radionicama i atelijerima bit će „prvi projekt takvih gabarita u gradu Zagrebu”. Kako bi osigurao simpatije investitora i zadovoljio kriterije mainstream praksi, neiskreno apostrofira i afirmira prisutnost ulične umjetnosti, dizajnerskih butika i co-working prostora u sklopu samog kompleksa. Svrha podvrgavanja takvim trendovima jest svojevrsna samopromidžba umjetnika kao revolucionarnog i inovativnog poduzetnika. Na umu su mu imidž, reputacija i financijsko blagostanje, a cilj mu je infiltracija u društvo utjecajnih influensera i poduzetnika. Stoga se, uz pomoć rendera, tlocrta i obećavajućih brojki, trudi ostvariti beskrajno entuzijastičan nastup. No, nesiguran u svoju viziju, razvija sindrom uljeza i dovodi priču do apsurda s brojnim kontradikcijama, klimavošću ideja i nepromišljenim iskazima.
Biografija
Pavle Mijuca (*1999) je umjetnik čija praksa propitkuje strukture moći iza prostornog planiranja i arhitekture. Koristi se internetskim istraživanjem kako bi kreirao lokalno-specifične likove, poput turističkih vodiča, arhitekata i agenata za nekretnine. Zamjenom uloga, u satiričnom performansu zauzima poziciju ključnog aktera fiktivnog projekta kako bi otvorio mogućnost kritičkog sagledavanja kompleksnijih odnosa unutar relevantnih industrija. Ovi likovi, često temeljeni na tehnici method acting Leeja Strasberga i samoreferencijalnoj igri, razvijaju se kroz različite formate poput predavanja, vođenih tura i insceniranih medijskih prezentacija. Koristeći se vizualnim i jezičnim registrima nekretnina, birokracije i gradnje, stvara vizuale reklamnih kampanja, tekstile i 3D modele koji imitacijom izvrću dominantne prostorne narative.